Rólunk

Általános Szerződési Feltételek




Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Jelen Általános Szerződési Feltételek(továbbiakban ÁSZF) hatálya a Nazart Group Kft. és a vásárlók közötti jogviszonyra terjed ki.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

1.Üzemeltetői adatok, információk

Cégnév: Nazart Group Kft.

Székhely: 1115 Budapest, Bartók Béla út 152./F

Panaszkezelés cím: 1115 Budapest, Bartók Béla út 152./F

Adószám: 26364638-2-43

Cégjegyzék szám: Cg. 01-09-326359

Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adatkezelési nyilvántartási azonosító: folyamatban

Szerződés nyelve: magyar

Ügyfélszolgálat: hungary.karakal@gmail.com

Elektronikus levelezési cím: hungary.karakal@gmail.com

Telefonos elérhetőség: +36 20 374 1253

Szállítási partner, partnerek megnevezése: GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik: 12-17 óra között Megrendelések teljesítésének átlagos ideje munkanapban megadva: 1-5 munkanap

Webáruház domain: karakalsquash.hu

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Squash termékek, ütők, táskák, ruházat, kiegészítők

A megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatóak.

3. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

A http://www.karakalsquash.hu honlapon található különböző termékkategóriák, melyek mind a sport eszközök, ruházat és kiegészítők csoportjába tartoznak

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

4. Rendelési információk

A rendeléshez szükséges adatok: név, e-mail cím, telefonszám, cím (irányítószám, település, utca, házszám, emelet, ajtó).

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

A megjelenített termékek online és személyesen is megvásárolhatóak.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül. Kivéve, ha a megrendelni kívánt termék nincs készleten. Ebben az esetben külön tájékoztatást küldünk a megrendelőnek, amiben meghatározzuk a várható időtartamot amin belül megérkezik a megvásárolni kívánt termék. Ha ez nem felel meg a vevőnek, visszavonhatja megrendelését. 

6. Rendelés menete

A vevő kiválasztja a megrendelni kívánt terméket és hozzáadja a kosárhoz. Csak a készleten lévő termékeket lehet betenni a kosárban. A vásárló kérhet tájékoztatást emailben azokról a termékekről is amiket lát a honlapon, de nincsenek készleten.  

3. A vásárlás befejezése:

A kiválasztott termék kosárba helyezése után a vevő megadja a számlázási nevet, címet majd a szállítási nevet, címet. A szállításhoz telefonszámot illetve email címet is meg kell adni, ezeken az elérhetőségeken tájékoztatja a szállítmányozó cég a vevőt a csomag feladásáról, illetve a kiszállítás várható időpontjáról. A rendelés weboldalon történő leadása után emailben történik egyeztetés illetve a vevő itt kiválaszthatja, hogy személyes átvételt szeretne vagy elfogadja a házhoz szállítás költségét. Személyes átvétel esetén időpont egyeztetés szükséges ezután a megbeszélt időpontban (hétfőtől-péntekig) és helyszínen átveheti a megrendelt árut. Ha a házhoz szállítás mellett dönt és elfogadja annak díját akkor miután a futár elvitte a csomagot emailben kiküldjük a vevőnek a csomagszámot illetve a weboldalt, ahol a szám alapján nyomon tudja követni a csomagját. A feladás után a csomag várható kiszállítási ideje 1-3 munkanap. Utánvétes fizetés esetén a vevő a futárnak fizeti ki az előre egyeztett összeget ami tartalmazza a megrendelt áru összegét illetve az utánvétes szállítási költséget. Ha a megrendelt áru(k) összege meghaladja az 50.000 Ft-ot a szállítási költség ingyenes.

 

4. A választható fizetési módok: banki átutalás, utánvétel vagy személyes átvétel esetén készpénzes fizetés.

5. Szállítási / Számlázási adatok megadása: Név, irányítószám, város, közterület neve, közterület jellege, házszám, egyéb megjegyzés. Cég esetén az adószámot is szükséges megadni.

7. Szállítási információk

A webáruházban megrendelt termékeket a GLS Hungary Csomag-Logisztikai Kft. szállítja házhoz, a megrendelés során megadott szállítási címre. A cím pontos megadása a vásárló felelőssége.

Szállítási idő és szállítási díjak:

A megadott szállítási idők tájékoztató jellegűek. A díjszabás magyarországi kiszállításra vonatkozik. Külföldi kiszállítás esetén a díjak országonként változnak. 

0,1-2 kg közötti csomag esetén - 1480 Ft
3 kg csomag esetén - 1715 Ft
4-5 kg közötti csomag esetén – 1970 Ft
6-10 kg közötti csomag esetén – 2160 Ft
10-15 kg közötti csomag esetén - 2290 Ft
16-50 kg közötti csomag esetén - 2420 Ft

Normál szállítási idő belföldön: 1-3 munkanap.

Utánvétel esetén a kiszállító cég plusz díjat számol fel, a díj nagyságát az utánvételi összeg határozza meg. A megrendelés pontos összegét meghatározva az alábbi email címen kérhet tájékoztatást hungary.karakal@gmail.com 

Külföldi kiszállítás esetén:

Ausztria - $20
Szlovénia - $28
Bulgária - $28
Románia - $18

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, a termék újra küldését kizárólag a csomag szállítási költségének ismételt előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban újra elindítani.

8. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Nazart Group Kft 1115 Budapest, Bartók Béla út 152./F vagy a következő e-mail címre: hungary.karakal@gmail.com

Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód  igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

10. Kamara tagság

11.A webáruház tárhelyét szolgáltató cég adatai

Maxer Horsting Kft

9024 Győr, Répce u. 24.

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.





<< vissza a 'rólunk' hírekhez

Rendeléseim